Update

21 02 2011

Lume lume…..

Saptamana trecuta, mai precis luni, 14 Februarie, am reusit sa avem pe blog 2000 de views. Inchipuiti-va, unii dintre noi cu siguranta, ne-am intersectat pe aici. Spuneti voi, nu e extraordinar?

Duminica trecuta, spre seara, ne mai trebuiau 13 intrari pe site, ca sa ajungem sa avem 2000. Probabil n-ar trebui sa va spun ca faceam refresh pe blog la fiecare cateva minute, poate, poate mai aparea cineva (“ticalosii” astia de la wordpress nu contorizeaza si de cate ori intram noi aici!!!). Andrei, care a vazut cat de des faceam asta, imi zice “Tata hai sa mai intru eu de pe telefon de cateva ori, sa te ajut sa facem 2000!”🙂 Mititelu’ de el!

Va dati seama ca n-am acceptat!🙂

Sper ca sunteti cu toti bine si nerabdatori sa ne intalnim. Matematica mea imi zice ca mai avem doar sase luni……. care or sa treaca si ele la fel de repede ca si cele de pana acum…..

Insa pana una alta, …., mai sunt cateva probleme organizatorice care necesita atentia noastra a tuturor. Va rog reamintiti-va ca avansul pt restaurant trebuie platit la sfarsitul lunii asteia;  ma indoiesc ca banii stransi pana acum il vor acoperi. Stim cu totii ca e greu, mai ales dupa sarbatori, insa va rog faceti un efort si trimiteti in cont banii pt avans.

Numai bine. Sa ne revedem sanatosi si bucurosi.

paul


Actions

Information

2 responses

27 02 2011
cristi manoila

Paul,hai sa facem o treaba.Daca te pricepi pune un chat pe blog.Sper ca merge.Daca nu reusesti vb eu cu admin site-ului meu,nu stiu daca ai vazut ca eu am asa ceva acolo.Ar fi interesanta o comunicare directa aici.Eventual daca poti si o chestie din aia…acum sunt x vizitatori pe site.

28 02 2011
Paulic@

O idee excelenta, Cristi.
Chat: trebuie sa vad; nu e greu de facut, insa nu sunt sigur ca cei de la wordpress or sa ne lase. O sa ma ocup de el mai mult ca sigur cand vin in tara.
Counter: asta e mai simplu; sigur il putem avea.

Leave a Reply

