La liceu…

12 03 2011

Ma gandesc ca ar fi potrivit sa rezum un picut, ceea ce s-a intamplat in ultima vreme, asta si pentru ca doar ce m-am intors din tara .

O scurta vizita la liceu, planuita impreuna cu Cristi, s-a transformat in una de vreo doua- trei ore. E de prisos cred, sa va spun ca ma incercasera ceva emotii doar intrand in curtea liceului.

Catalogul (cel al clasei a-X-a) l-am obtinut repede, asta si cu ajutorul unei mici chestii pe care Cristi o avea pregatita deja (uitasem de astfel de obiceiuri🙂 ). L-am fotocopiat, fotografiat, ba chiar am descoperit nume noi de profesori. Niciunul dintr noi nu a putut rezista tentatiei de a arunca o privire si in dreptul numelor noastre!In clasa a-X-a am fost 41 de elevi.

Trebuie sa va spun ca am avut parte si de o surpriza grozava. Cum eram noi, gramada pe catalog, nu am observat alte persoane intrand in secretariat. Una dintre ele……Dana Pricop, fosta colega (nebunateca de altfel😉 ) cu cativa dintre noi, dupa treapta adoua. Dupa ce ne-am mai dezmeticit noi un pic, Dana ne-a insotit prin liceu, prima oprire fiind in Corpul B. Ba ne-a introdus chiar si in fosta noastra sala de clasa, vis-a-vis cu cancelaria, desi era ora de geografie. Alte emotii….. Elevii din clasa, saracii, se uitau la noi ca la niste ciudati. Insa au plecat repede. Am facut cateva fotografii, am recunoscut aceleasi table, aceleasi cuiere, aceasi catedra cred, ba chiar ne-am amintit cum stateam aliniati la ora de romana….

In curte, iarasi fotografii, o privire de jur imprejur….. Avionul pe care il calaream noi, nu mai e acolo. A rams doar cel dintre terenul de sport si Corpul B, in spatele aceluiasi gard metalic. Cantina…in acelasi loc, varuita in galben, caminele … la fel, doar ca functional e doar cel de langa terenul de sport, al baietilor. Indreptandu-ne catre Corpul A, ne-am amintit cum dadeam probele de viteza si rezistenta la  EF. In Corpul A schimbarile sunt evidente. Am fost foarte placut surprins sa aflu ca exista si o capela. La etajul 1, altre emotii….. Cristi Ppescu’, Diana, Traian, Dan Verdes cu siguranta isi amintesc de sala de clasa de dupa treapta a doua.

Nu pot decat sa-i multumesc Danei pentru rabdarea care a avut-o cu noi. E grozav sa vezi ca exista oameni atat de dedicati. Dana, ar fi grozav sa ni te alaturi pe 20 August.

I-am ascultat sfatul lui Laurentiu si am fotografiat liceul.🙂 O sa postez curand fotografiile si alte cateva surprize, insa sunt cateva ajustari de facut mai intai.

Acum, pentru ca avem adresele din catalog, Mugur incearca sa identifice colegii necontactati inca. Ati vazut deja, ca Violeta e deja printre noi!

Urmatorul pas: invitatiile. Majoritatea invitatiilor sunt deja in tara, i le-am lasat lui Cristi; cateva vor pleca spre Italia, la inceputul saptamanii viitoare. Probabil ca vor fi trimise curand, tuturor. Deasemeni, avem invitatiile pregatitie si pentru profesori. Sincer sa fiu, ard de nerabdare sa vi le arat, insa nu pot face asta…, cel putin nu pana in momentul in care Cristi incepe sa le trimita.😉

Mai sun si alte noutati.🙂 Dupa cum ati vazut, “tovarasul” Bogdan Stangaciu🙂 ne-a aratat ca a ramas neschimbat, fapt ce ma bucura nespus; asta in ciuda faptului ca lucreaza acolo unde lucreaza, ba se mai uita si la OTV si stim noi ce patesc cei ce stau pe postu’ ala. Violeta a fost si ea contactata, …de politista din comuna…., si daca am inteles eu bine, pare-se ca Loredana e urmatoarea. Asadar, Bun venit Bogdane, Bun venit Violeta, Bun venit Loredana.

Pentru cei ce vor sa vada cum stam cu prezenta, am facut cateva modificari pe Prezenta, care ar trebui sa reflecte intocmai situatia actuala. Daca am mai scapat ceva, sunt convins ca o sa aiba Cristi grija sa-mi aminteasca.🙂

Mi-a  facut o imensa placere sa intalnesc si sa vorbesc cu multi dintre voi. Venind in tara, am sperat sa pot vorbi cu toti cei care au numerele de telefon pe blog; din pacate insa nu s-a si intamplat. Timpul mi-a fost foarte limitat si pe cei care nu au putut raspunde ori au avut mobilele inchise nu i-am putut suna si a doua oara. Dar vorbim noi alta data…..🙂

Cristi a facut o treaba excelenta: avem acum si cateva anunturi. Pentru cei ce nu le-au vazut:

Anunt Ghidul Bacaului

Anunt Ziare pe net

Anunt Stiri azi

Anunt Niuzer


Actions

Information

4 responses

13 03 2011
Mugur M>

Bagati si cateva fotografii,sa vedem si noi ceilalti cum se prezinta liceul acum.
Ati facut o treaba buna cu catalogul ala,iata ca se mai aduna si ceva fete printre noi.

13 03 2011
Paulic@

Cu siguranta, Mugur. Abia astept sa le postez. Insa inainte de asta, trebuie sa le prelucrez un pic: apar elevi de pe acolo, chiar si un profesor. Vreau sa vorbesc cu Dana un pic despre ele. Posibil sa trebuiasca sa le ascund fetele, etc…
Un picut de rabdare si vin si pozele.😉

12 03 2011
cristi

Am citit cu emotie articolul tau Paul si am parcurs cu imaginatia drumul prin liceu facut de tine impreuna cu Cristi si cu Dana. Imi amintesc desigur si de sala din corpul A dar cel mai mult ma simt atasat de sala din corpul B vis-a vis de cancelarie in care ati intrat si voi. Cand am citit ca ati intrat si in acea clasa intr-o ora de curs am fost putin invidios.I-ati vazut in banci pe “urmasii” nostri.Ce-a mai trecut timpul…Acum 22 de ani eram noi in locul lor.

12 03 2011
Paulic@

Multumesc, Cristi.
A fost intr-adevar emotionant.🙂 Cum o sa fie de altfel si in August; la o scala mult mai mare bineinteles. O sa vin si cu cateva fotografii curand.

Leave a Reply

